Just pick one
top of page

Just pick one

עודכן: 19 ביולי 2023

צילי נכנסה למונית הראשונה שראתה קח אותי מכאן וכך היה. על הדשבורד היתה מדבקה Just pick one

מעניינת הפרסומת הזאת היא חשבה והמשיכה במילמוליה.

טוב שברחתי משם ברור שהוא לא בשבילי איזה דעות יש לו על כל דבר כמה הוא מדבר על עצמו. אוף איזה ערב מיותר כמה דייטים עד שאמצא אותו. אני כבר תכף בת 30 אני רוצה להקים משפחה. להקים... זה לבד נשמע בדיוני, נכון? כנראה בגלל זה אני לא מצליחה. למה להקים, מה יש כאן להקים? אני רוצה שכולנו ניצעד בנחת נתכנס ונגיע ביחד לנקודת המפגש. אני רוצה להקיף את עצמי בכמה אנשים טובים כאלו שבאו לכאן לעשות דרך ואני לצדם. הם ילמדו אותי את כל מה שאני לא יודעת, שפות חדשות חלומות אופק. יש כל כך הרבה נושאים שאני לא מבינה בהם, האמת ברוב הדברים אני לא מבינה .

קח דוגמא במתמטיקה. יכול להיות שיוולד לי ילד מחושב ושקול, חכם כזה גאון. הוא יראה את החיים בתבניות ידבר איתי שיחות על מספרים יענה לי בנוסחאות שלפעמים ישמעו לי לגמרי סתומות אבל אני אשב ואקשיב אני אלטף את ראשו בחיבה, בעיקר ברגעים בהם מצטמצמות עיניו ומצחו מתכווץ שהוא שרוי בעיצומו של מאבק לנצח את המשוואה. אנחנו נעבור ביחד דרך קירות אני אהיה שם איתו שהוא נכנס לזוויות צרות ובכל פעם שהוא יתקע בעודו מטפס על הגרף.

הילדה שתהיה לי היא תהיה ורודה מהאגדות. רגליה לא יגעו בקרקע, היא לא תמיד תהיה יציבה. היא לא תדע להבדיל בין מציאות ודימיון היא תאמין שכולם אנשים טובים עשויים מבצק סוכר. אני אלך איתה דרך כל מחילות הארנב, היא תלמד אותי אמונה מהי, בזה אני ממש גרועה. היא תראה לי איך משחקי ילדים וקופסת צבעים הם כל מה שאנחנו צריכים פה בחיים.

ואבא שלהם? הוא יהיה רציני וממוקד אחד כזה העסוק בייעודו יוצא כל בוקר לציד וחוזר עייף ומרוחק. הוא ילמד אותי שפות חדשות ועולמות רחוקים מהלכים של הישגים ונצחונות, מילים כמו רצון והחלטה, שאיפות והצלחה. אני אלמד איתו מהי אהבה איך בכל פעם הנתינה מכפילה את עצמה. הורוד, המספרים הכל יתנגנן בהרמוניה, הם ילמדו אותי את כל מה שאני לא יודעת אני ממש כבר רוצה. אני יודעת שרק ככה תהיה לי משפחה.

אני סיימתי את המשמרת שלי צילי אמרת, נכון? רוצה שנשב כאן בלנדוור אני גילי אגב, צילי וגילי... התחלנו טוב את לא חושבת?


35 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

bottom of page